bijnaaa zover.. - Reisverslag uit Dinther, Nederland van Niek - WaarBenJij.nu bijnaaa zover.. - Reisverslag uit Dinther, Nederland van Niek - WaarBenJij.nu

bijnaaa zover..

Door: aniquevangrinsven

Blijf op de hoogte en volg Niek

03 Januari 2012 | Nederland, Dinther

Holaa,

Jaja het is bijna zover, over drie daagjes gaat mijn grote avontuur beginnen. Pff beseffen doe ik het nog steeds niet helemaal, maar het komt nu wel heel dichtbij. Anderhalf jaar geleden, het moment dat mij doen heeft besluiten om naar het buitenland te vertrekken. Het moment dat het avontuur nog zo ver weg leek. En nu, nu staat het recht voor mijn neus!

Samen met Kimber vlieg ik donderdag naar de andere kant van de wereld! Nicaragua is het land waar ik samen met haar een half jaar stage ga lopen.
Aangezien op dit moment mijn Spaanse spreekvaardigheden heel minimaal zijn, zal ik in het begin 4 weken Spaanse les volgen. Ook verblijf ik in deze periode in een gastgezin zodat ik niet onder het Spaans uit kan! Na deze vier weken kan mijn stage beginnen. Mijn 5 maanden stage zal vooral in het teken staan van het assisteren bij huiswerk begeleiding en spelactiviteiten. Deze 5 maanden zal ik verblijven in een studentenhostel.

Tijdens dit avontuur zal ik een hoop meemaken, daar ben ik absoluut zeker van. Om jullie hiervan op de hoogte te houden, zal ik deze gebeurtenissen met jullie delen via deze blog.
Verder wil ik jullie allemaal heel veel plezier wensen in Nederland het komende half jaar! Het ga jullie goed!
Tot snel!

Anique

  • 01 Februari 2012 - 20:16

    Ilvy:

    Hee Anique,
    Heel veel plezier daar, en natuurlijk wil ik wel op de hoogte blijven!
    Groetjes, Ilvy

  • 02 Februari 2012 - 09:05

    Tom:

    ben je al in het vluigtuig goede ries gewoon

  • 02 Februari 2012 - 11:49

    Suuss:

    Niekkk hoop dat je vandaag een goede vlucht hebt! en dat alles goed verloopt... Ik wens je nogmaals heeeel veel plezier! & hoop snel van je te horen...

    mis je already !! xxxxxx

  • 02 Februari 2012 - 16:09

    Ruth:

    He anique,

    Ik heb je gisteren al even gesproken maar wil je wel nog even, ook namens onze Marleen, een te gekke en toffe reis wensen.

    Maak er wat moois van!
    Ruth

  • 03 Februari 2012 - 11:28

    Vera:

    heey super lieve zus
    ik ben erg trots op je
    ik hoop dat je het erg leuk gaat vinden daar
    XxX je lieve zusiie!!!!!
Niek

Actief sinds 03 Jan. 2012
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 24124

Voorgaande reizen:

02 Februari 2012 - 01 Augustus 2012

Op weg naar de andere kant van de wereld!

Landen bezocht: